Samuelagnarsson.blogg.se

Tjena! Mitt namn är Samuel Agnarsson. Under de fyra kommande månaderna kommer jag bo i Saint Paul Minnesota, du kan följa mig här!

Golf, volleyboll och hemlängtan

Publicerad 2015-09-05 00:42:36 i Allmänt,

Tjenörä!!
Läget? 
Det var ett tag sen jag gjorde ett inlägg tror jag.. jaja nu är jag här igen med ny info. Livet i allmänhet tycker jag rullar på, vissa dagar har jag hemlängtan och vissa dagar tänker jag inte alls på det. Jag tror det har att göra med att när det händer mycket har hjärnan fullt upp ändå. Därför äger det när man har mycket att göra (gäller inte läxor). Jag försöker alltid tänka på att det kommer vara värt det och att jag kommer ha så fruktansvärt kul bara jag håller ut. Jag har givetvis svinkul bitvis. Som när jag är med min familj, de äger verkligen! Det känns även som att jag börjar bli en del i ett gäng, vilket underlättar sååå för livet. Utan vänner vore inte livet något värt, så tack alla som vill vara min vän.
 
I lördags tog Bob med mig ut för att testa på golf. För er som undrar vem Bob är så är det min hostmormors systers man. Jättetrevlig kille! Hur som helst så åkte vi ut för att golfa vilket var tämligen kul, men jag är nog aningens för rastlös för att spela golf. Det var hur kul som helst de fem första hålen men sen blev det lite för mycket för mig, särskilt när hungern smög på. Jag är typ hungrig konstant och sötsugen. ingen skön kombo.
 
Igår kväll hände även något kul som inte skulle hända i Sverige. Jag och fjorton andra killar samlades vid skolan för att åka och kolla på när tjejerna spelade volleyboll, vilket de gör varje gång de har match vart det än är för att stötta dem. Tjejerna gör detsamma när killarna har amerikansk fotbollsmatch. Fyra bilar rullar bort mot en stad 45 minuter bort. Själva grejen för mig var inte att kolla på när de spelar utan att bara hänga. 
Ikväll ska jag på amerikansk fotbollsmatch och efter det blir det poolhäng med några. Tagga!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Ingvor

Publicerad 2015-09-15 14:05:15

Hej Samuel!

Tack för bilder och berättelser om hur du har det. Vad jag förstår har du det ganska bra. Massor med kompisar!!
Här bara regnar det, hösten har verkligen kommit. har tvättat bilen och
vaxat den - den ska besiktigas i morgon.
Ha det riktigt kul.
Hälsningar Ingvor

Svar: Hej Ingvor!
Vad kul att du är ute och läser! Ja jag har det kanon!
Nej vad tråkigt, det enda positiva är väl att löven blir fina! Vi har det fortfarande ganska varmt om dagarna men kallt om natten.
Härligt att bilen blir ompysslad.
Hur har du det?
/Samuel
Samuel Agnarsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela