Samuelagnarsson.blogg.se

Tjena! Mitt namn är Samuel Agnarsson. Under de fyra kommande månaderna kommer jag bo i Saint Paul Minnesota, du kan följa mig här!

Homecomming

Publicerad 2015-10-05 04:42:23 i Allmänt,

Som rubriken lyder har det varit homecomming denna vecka. En vecka full av roliga saker som händer, allt ifrån att kasta toalettpapper till bal. Varje dag fram till homecomming fick vi olika teman att klä ut oss till. Detta är väldigt kul då vissa verkligen går inte för det. Det var dock lite svårt för mig att klä ut mig då min värdbror endast är fem år, så det är inte mycket som passar mig. Temana var allt ifrån turist till reneck. Det var så himla kul för dagen innan det var "redneck" dag sa läraren till några elever i klassen precis innan vi slutade på tisdagen, "Ja men vad skönt för er att ni inte behöver klä ut er imorgon då" hahaha tyckte det var himla kul för det stämmer verkligen in på endel. På den bilden ni ser under här är det inte ovanligt att klä sig en vanlig dag.
 
Något som händer under denna vecka är att man åker ut och slänger toalettpapper i folks trädgård på natten. Vi fyller en bil med toalettpapper och åker ut. Särskilt kul är det att slänga papper i lärarnas trädgård! Något som är kul att göra men inte lika kul att bli utsatt för. Vi plastar även in bilar när folk inte ser, på den bilden nedan har vi precis plastat klart. 
 
På fredagen var vi lediga ifrån vanliga skolan och byggde olika parad-vagnar inför paraden som var på eftermiddagen. Juniors har en Seniors har en osv. Det var rätt kul att bygga, synd bara att det tog oss flera timmar att bygga den och det tog endast tio minuter innan det var över då staden är så liten. Då jag inte är med i amerikanska fotbollslaget fick jag inte åka brandbilen, jag fick istället åka en sportbil (vilket inte var helt fel). Paraden bestod även utav hästar, traktorer oc sportbilar som de som hade blivit nominerad till något fick åka. 
 
När veckan var över var det dags för själva dansen. Vi seniors träffades på skolan tidigare för att ge varandra blommor. Killarna köper blommor till tjejerna som de kan sätta på armen och tjejerna köper blommor som vi kan fästa i skjortan. Något som jag tycker är väldigt kul. Vi åkte sedan till ett ställe så att alla föräldrar som ville kunde fotografera. på bilden längst ned ser ni mig och min "dejt". Efter fotografering åkte vi till en resturang och åt, mycket trevligt.
Problemet var att mina värdföräldrar är vegetarianer och det blivit att jag inte äter särskilt mycket kött och när vi var på resturangen tog jag en hamburare vilket jag inte skulle ha gjort, mådde tämligen dåligt.
Hur som helst åkte vi tillbaka till skolan för själva dansen. Det var inget märkvärdigt då skolan är såpass liten och det enda vi gjorde var att dansa. Kändes lite som ett disco på mellanstadiet men det var nice ändå. Det är kul med något som bryter ifrån skolan. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela