Samuelagnarsson.blogg.se

Tjena! Mitt namn är Samuel Agnarsson. Under de fyra kommande månaderna kommer jag bo i Saint Paul Minnesota, du kan följa mig här!

Halloween

Publicerad 2015-11-02 03:58:36 i Allmänt,

Hallå där! 
Som de flesta nog vet har det varit halloween denna helg. Detta är en mycket större grej här än det är i Sverige. Vi firar det knappt om man jämför med hur mycket de firar det här, nästan alla hus är pyntade med olika läskiga saker och att ha en pumpa på trappan är givet! Något som alla barn gör på halloween är att gå "trick or treat" detta gjorde givetvis Oliver och Porter dock inte jag då ingen annan i min ålder gjorde det.. Oliver var utklädd till lokförare då han är helt besatt av tåg och Porter var utklädd till Musse pigg vilket jag tyckte var så gulligt!
Jag Leigh och Nick var även på en halloween-fest förra helgen, då var jag utklädd till vampyr. Nick och Leigh var utklädda till Amy och Sheldon ifrån "the big bang theory", jag tyckte faktiskt Leigh var ganska lik Amy haha! Jag försökte även skrämma upp Porter lite innan vi skulle på festen men lyckades inte helt, tror min kostym var lite klen..

Den här helgen var även sam och hälsade på mig vilket var himla kul! Gött att bara få hänga och ta en hedelig svensk fika (med ballerinakex som jag fann på en affär), något jag har försök att införa här men som inte alltid blir av på samma sätt som hemma. Jag visade hur som helst runt Sam i Wonewoc på min skola och sådär, en himla trevlig helg med mycket skratt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela