Samuelagnarsson.blogg.se

Tjena! Mitt namn är Samuel Agnarsson. Under de fyra kommande månaderna kommer jag bo i Saint Paul Minnesota, du kan följa mig här!

Wisconsin Dells

Publicerad 2015-08-31 15:16:42 i Allmänt,

 
Halloj kära vänner!
Hoppas allt är toppen med er! Jag har haft en riktigt intensiv men kul helg! I lördags var vi nämligen i en stad som heter Wisconsin Dells. Wisconsin Dells är en stor turiststad som för 20 år sedan bara var en öde men som de totalt gjort om till en lekstad. Wisconsin Dells är fylld av utomhus-vattenparker, bergochdalbanor och en massa annat sköj! Det äger verkligen för om man tröttnar på karusellerna på ett ställe är det bara att gå till ett annat. Det bästa är att den bara ligger en timme ifrån där jag bor. Som ni ser på den första bilden ägde jag skiten ur dem som äger stället och filmade även fast man inte fick, badass jag vet. Hur som helst på den första bilden är det jag och Leigh min värdmamma, på den andra är det Nick och Oliver som väntar på att få köra go-kart. Ja jag vet mitt hår är nice.
 
När eftermiddagen kom åkte vi till ett ställe där en god vän till Leigh kom och hämtade upp Oliver och Porter. Nick, Leigh och jag åkte sedan vidare till en fest som hålls två gånger om året där det är en skön snubbe som alltid lagar maten (tog tyvärr inga bilder därifrån). Jag fick då chansen att träffa flera utav mina lärare då detta är en väldigt liten stad och alla känner alla. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela