Samuelagnarsson.blogg.se

Tjena! Mitt namn är Samuel Agnarsson. Under de fyra kommande månaderna kommer jag bo i Saint Paul Minnesota, du kan följa mig här!

MANHATTAN

Publicerad 2015-08-25 19:26:22 i Allmänt,

Hallå! Nu har jag trampat marken i USA under en hel veckas tid. Vi startade i NY på EF welcome camp (EF är organisationen jag åker med). Ett intro med mycket lek, disco och så hade vi det allmänt gött. Jag lärde känna en massa sköna människor där, vilket gjorde hela campet riktigt roligt! En utav dessa dagar var vi på Manhattan, spännande förstås! Vi promenerade i central park, studerade time square, njöt i madison square garden, tittade upp i empires state building och besökte en massa andra coola ställen som jag endast sett på film. Här är en del bilder ifrån Manhattan. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela