Samuelagnarsson.blogg.se

Tjena! Mitt namn är Samuel Agnarsson. Under de fyra kommande månaderna kommer jag bo i Saint Paul Minnesota, du kan följa mig här!

American football

Publicerad 2015-08-26 04:36:15 i Allmänt,

Idag var Leigh med mig till skolan för att kolla inte den och sy ihop mitt schema. Skolan verkar vara riktigt bra och även lärarna! Liten men personlig, alla känner alla. Det går ungefär 100 personer på skolan och det bor 800 i staden sattte. Nej men jag tror det kommer bli kanon! på den första bilden är det skolan.
Efter skolan åkte jag till skolan för att kolla in det amerikanska fotbollslaget. Jag ska provträna för dem i övermorgon, vilket kommer bli tufft eftersom jag aldrig spelat amerikansk fotboll förut men även kul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela